luni, 10 ianuarie 2011

Arges Autumn Race

Este ultimul concurs de bicicleta la care am participat in 2010 astfel de acum inainte sunt la zi cu povestirile de pe blog.
Concursul de la Pitesti este unul de tip cross country dar este inedit datorita faptului ca numarul de ture nu este fix existand 2 categorii de 100 si 200 de minute.
Ideea acestui concurs este de a parcurge cat mai multe ture pana la expirarea timpului.
Datorita faptului ca nu exista un numar fix de tura este greu sa iti dozezi energia mai ales pentru 200 de minute si asta inseamna ca trebuie sa mergi tare pe tot parcusul concursului.
Eu m-am inscris la 100 de minute am considerat ca este categoria potrivita pentru mine suficient ca sa ma simt bine.
Inainte de concurs am facut o tura de recunoastere a traseului si m-am bucurat de cea ce am vazut.

In primul rand m-am bucurat ca este prima editie fara noroi in care s-a putut merge pe bicicleta , al 2 lea motiv era traseul care era cel mai spectaculos de pana acum cu urcari si coborari abrupte santuri, radacini cu portiuni drepte de viteza.
Astfel eram incantat sa iau startul care era unul de tip Le Mans.
Ma asez la linia de start, ne inghesuim, toti doreau sa fie in fata.

Dupa numaratoarea inversa fug repede dupa bicicleta.Dar toata treaba asta nu era deloc usoara mai ales cu pantofii de bicicleta in picioare care au talpa din plastic si aluneca foarte tare pe asfalt.
Genul acesta de start mi s-a parut mai periculos decat cel pe bicicleta.


Cu toate acestea am luat startul bine astfel la sfarsitul primei urcari eram al 2-lea.
Dupa care pe la jumatea primei ture am luat conducerea la categoria 100 minute.

Toate mergeau cum trebuie mai putin schimbatorul de spate care pe masura ce inaintam in ture schimba tot mai prost si nu intelegeam de ce.
Pana in tura 4-a cand misterul s-a elucidat,la inceputul unei urcari am incercat sa schimb viteza dar schimbatorul de spate nu mai reactiona,trag de cablu si observ ca era foarte intins m-am gandit ca s-o desfacut surubul , ma opresc imi scot trusa de imbusuri si strang de cablu.Ma sui pe bicicleta, actionez maneta dar schimbatorul tot nu reactiona.Atunci observ cablu de schimbator rupt de la maneta.

Imi continui tura cu chiu cu vai pana la feed zone acolo il rog pe Costel sa-mi stranga suruburile limitatoare de la schimbator in asa fel incat sa urce schimbatoru pe un pinion mai mare.


Dar schimbatorul nu urca prea sus si atunci Costel imi imprumuta bicicleta lui un Scott Spark 10 full Xtr:D

Intre timp pierd un loc in clasamentul general.

Nu stiam daca regulamentul imi permite sa schimb bicicleta dar nu aveam prea multe variante.

Imi iau cipul si numarul de concurs si countinui cu noua bicicleta.
Scott-ul este o bicicleta excelenta dar nu eram obisnuit cu ea fiind cu 2 marimi mai mica, manetele de schimbator dual control .Dar pana in final reusesc sa fac 2 ture cu noua bicicleta mentinand locul 2 in clasamentul general si locu 1 la categoria de varsta.

Acest ultim concurs din 2010 este poate unul dintre cele mai bune pentru mine in care m-am simtit excelent astfel inchei anul intr-un mod optimist cu speranta ca 2011 va fi unul mai bun.

Sa ne vedem sanatosi si voiosi in 2011 !:))

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu