duminică, 11 aprilie 2010

Prima tura pe Magura Cisnadiei in 2010

De ceva vreme imi planuiam sa dau o tura pe Magura...
Stiam ca sambata vremea nu o sa fie prea buna toti meteorologii erau cam pesimisti si ziceau ca o sa ploua.
Asa ca de dimineata am vazut ca era cam innorat si m-am apucat sa lucrez ceva pe la trotineta dar cand am vazut ca vremea nu vrea sa se strice mi-o venit in cap iar Magura.
Asa ca incep sa caut posibili insotitori dar o parte din ei erau deja plecati iar pe altii i-au cam speriat vremea numai Mihai se anunta cu prezenta.
Pe la Cisnadioara vremea era inca buna dar de catre Paltinis se apropiau cu viteza niste nori negrii mi-o cam sarit din cap Magura dar am zis sa continuam totusi macar pana incepe ploaia.Pe la cantonul Marinica o inceput sa picure atunci ma gandeam sa ne intoarcem dar urcarea era prea faina si am zis ca mai continuam pana ploua mai serios.
Si cum urcam ploaia o incetat asa ca ne-am continuat drumul pana sus.
Pe creasta vantul batea destul de tare si nu erau decat 6 grade asa ca am facut cateva poze si am luat-o la vale pe o coborare draga mie catre Sadu.

Pe Prejba mai este ceva zapada.

Valea Sadului

Coborarea catre Sadu nu m-o dezamagit deloc noroiul o facut poteca si mai interesanta:)

Coborea urma sa se termine repede...

Va astept la urmatoarea tura in numar mai mare!