marți, 10 august 2010

Banat Mtb Maraton

Urmatorul concurs pe lista a fost Banat MTB Maraton un eveniment care nu trebuie ratat ce ofera peisaje superbe, trasee excelente pentru mountain bike, oameni prietenosi si amabili.
Am ajuns de sambata pe la amiaza la Garana ne-am cazat,am despachetat lucrurile.
Dupa care ne-am impartit atributile unii trebuiau sa faca de mancare altii sa repare si sa regleze bicicletele.
Astfel am inceput sa reglam si sa facem ultimele retusuri inainte de concurs daca n-am avut timp pana atunci. Aproape toti "gadileam" cate ceva pe la bicicleta chiar daca totul era ok macar sa-i fi dat un pic de luciu un polish ceva:))

Spre seara o parte dintre noi am asistat la Festivalul Folk, in fiecare an in perioada aceasta se desfasoara cate un eveniment muzical.
Dupa care ne-am dus fiecare la paturile noastre unii mai repede altii mai tarziu.

A 2 zi m-am trezit destul de odihnit am mancat, m-am adapat dar imediat ce m-am suit pe bicicleta si am inceptut incalzirea am sesizat ca la deal ceva nu merge prea "roz" respectiv pedalele se invarteau cam greu si asta nu era vina bicicletei:)).
N-am luat in seama treaba aceasta fiind convins ca este ceva de moment.
Dintre cele 3 variante m-am hotarat sa ma inscriu la distanta de 62 de km fiind proba medie.
La start nu prind o pozitie prea buna iar pe prima urcare mai dificila pe bolovani sunt nevoit sa ma dau jos de pe bicileta si sa imping.

Urcarea respectiva continua pe asfalt dupa care pe un drum cu pietris unde reusesc sa prind din urma plutonul fruntas.
Ma asez in pluton incerc sa ma recuperez si sa ma tin aproape.

Dupa cum v-am zis de pe la inceput se vedea ca" nu prea merge treaba", nu reuseam sa tin pasul cu ceilalti dar recuperam pe coborari ce pierdeam pe urcari.
Si astefel reusesc sa ma mentin acceptabil pe portiunea valonata dar lucrurile incepeau sa mearga mai prost odata cu inceputul unui drumul forestier respectiv inceputul la urcare cea mai lunga din concurs.
Aici pedalele pareau din plumb si de parca nu era suficient, frecvent mi se intampla ca roata de spate sa piarda din aderenta.
Imi scot din buzunare geluri mancare dar nimic nu parea sa mai aibe efect.
La un moment dat parasim drumul forestier, trecem printr-un raulet si continuam cu o urcare pe o poteca abrupta. Aici as fi avut putere sa urc pe bicicleta... asta daca nu aveam "chain suck"lantul era mizerabil plin cu noroi nisipos si astfel nu mi se dezlipea de pe foaia mica.
M-am fortat o portiune sa urc cu foaia mijlocie dupa care am inceput sa imping.
Un concurent a fost foarte amabil si mi-o imprumutat o sticluta cu ulei pentru care ii multumesc.
Aici am ramas fara apa si toate la un loc mi-au pus capac si am inceput sa "inaintez ca un melc" dupa care ma tot uitam dupa punctul de alimentare care intarzia sa apara in "orizontul meu insetat":)).
"Pletosu" nici el nu era in apele lui el fiind inscris si la traseul lung spre ghinionul sau norocul lui dar cu o poveste si cateva glume mergem o bucata buna de drum pana unde se bifurcau traseele aici ne luam la revedere si ma bucuram ca nu trebuie sa mai urc si eu pe Vf Semenic.
Dar poate as fi preferat sa mai urc decat sa merg pe un drum forestier plin cu noroaie pe langa niste excavatoare in care inaintai foarte greu.
Asteptam cu nerabdare ultima coborare care este spectaculoasa, asta poate si din cauza ca este urmata de finish:))
Ovidiu ne astepta cu cronometru dar in situatia mea i-ar fi trebuit un calendar sa vada timpul :))
Daca la inceput stiam ca traseul are in jur de 55 de km m-am gandit cat poate sa imi ia ca sa-l parcurg dar socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ si in final chiar si cei care au castigat au facut o medie slaba asta din cauza traseului care era dificil si pentru ca avea mai multi kilometrii.
Ulterior m-am tot gandit care ar fi cauza pentru prestatia si lipsa de energie dar n-am ajuns la nicio concluzie.Sa fi fost vina la "aghiasma" de cu o seara inainte?aceasta va ramane un mister......

"Za end!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu