marți, 26 octombrie 2010

Geiger maraton


Geiger maraton este pentru mine maratonul "cel mai....."nu zic nimic ca o sa sariti pe mine si o sa-mi reprosati ca sunt subiectiv:)) , ce pot sa spun este ca s-a muncit mult pentru organizarea acestuia si este maratonul de la mine de acasa.
Dupa concursul de la Garana am facut o pauza scurta dupa care am inceput sa ies din nou dar nu pot sa zic ca ma simteam prea in forma nici moralul nu era prea bun dar deobicei la Sibiu merg destul de bine.

Spre ghinionul nostru in seara dinaintea concursului dupa cateva saptamani in care n-am vazut strop de ploaie si totul era uscat o inceput potopul.
In mare parte nu era problema deoarece traseul este unul nisipos si pietros dar cu cateva portiuni scurte ca la Techirghiol.
Dupa numaratoarea inversa se da startul din camping de la Dumbrava.
Aici noroiul imi cam da un pic batai de cap mai ales la start unde trebuia sa ocolosesti multe...gropi,balti ,santuri pomi,crengi si alti concurenti.
Pe prima portiune a traseului ma hotarasc nu fortez si sa merg intr-un ritm constant de frica sa nu clachez ca la Garana.
Dar din nou mi se iveste ceva neplanuit pe prima coborare catre Cisnadioara imi dau drumul la vale un pic cam tare si intr-o zona unde se ingusta drumul nimeresc intr-un sant adanc situat pe diagonala, in care bicicleta decide sa ramana acolo dar eu imi continui traiectoria in niste boscheti.
Dupa ce imi iau bicileta de jos observ cu tristete ca maneta de frana avea o pozitie ciudat si atunci am crezut ca mi-am rupt levierul de la frana, spre fericirea mea era intreaga dar cand sa plec vad ca maneta de schimbator de la foi atarna pe jos( Fu#k bippppp !!!!)
M-am tras pe margine si am incercat sa remediez problema dar era imposibil atunci pe moment am fost foarte dezamagait, resemnat ca trebuie sa abandonez.Pentru mine concursul de la Sibiu este unul foarte important pentru ca este la mine acasa.
Dupa cateva momente m-am decis sa continui realizand ca o sa ma descurc si cu o singura foaie dar aveam sa aflu ca nu-i chiar asa usor.
Nu era deloc placut deoarece maneta sarea in toate directiile si nu aveam cu ce sa o prind sa stea pe loc si eram nevoit sa o tin cu un deget.
Trebuia sa fiu atent sa nu apas pe levier sau sa se loveasca de ghidon ca atunci se schimba viteza
si era dificil sa urci din nou lantul pe o foaie superioara, trebuia sa te opresti pe loc sa ti cu amblele maini de maneta.
La primul punct de alimentare Costel ma ajuta sa-mi indrept ghidonul care statea stramb dupa cazatura imi ung lantul si intre timp sunt ajuns de George cu care merg pe toata urcarea catre varful Magura.
Eram bucuros ca aveam cu cineva sa merg,sa imi tina de urat si sa pastrez un ritm mai bun.
Pe ultima urcare in Cisnadioara sunt ajuns de Norbert care ma si depaseste.
Am incercat sa fortez pe portiunile de coborare si de plat desi nu era cu mult in fata nu reusesc sa-l prind astfel pierd si locul 3.
Atat pentru maratonul de la Sibiu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu