marți, 19 aprilie 2011

Maros Bike XCO CUP

Reprezinta primul concurs pentru mine de anul acesta, evenimentul s-a desfasurat in Cluj Napoca in padurea Faget.
Am fost incantat sa particip la acest tip de competitie cross country olimpic in ultima vreme numarul acestora a scazut in comparatie cu maratoanele care au luat o amploare mult mai mare.Desigur si maratoanele sunt frumoase dar xco-ul are farmecul sau aparte.
Traseul a fost unul destul de dificil cu o diferenta de nivel pe tura mare, ce cuprindea urcari abrupte,coborari tehnice presarate cu tot felul de obstacole radacini,dropuri si bolovani.

(Una din coborarile tehnice)
(Negocian trasa ideala prin sectiunea cu bolovani)
(Un drop peste care mi-a facut placere sa trec)

Imi faceam griji deoarece cu cateva zile inainte evenimentului a plouat intens dar traseul era in conditii bune doar cu o portiune cu noroi unde trebuia sa impingi la bicicleta.

Am participat la categoria "Hobby" unde am castigat, locuri fruntase fiind ocupate tot de colegii mei de echipa, practic podiumul fiind ocupat de echipa Pro Cyclin Geiger Team aproape in intregime.
In timpul cursei lucrurile au mers bine pentru mine, noua bicicleta a functionat ireprosabil si a reprezentat un avantaj pentru mine.

Startul a fost unul bun astfel pe prima coborare eram primul, pe restul portiunilor am accelerat dupa care am mers in ritmul meu pana la sfarsit.

(Startul)

La categorie elite cele mai bune locuri au fost ocupate tot de colegii mei de echipa 6 (Lucian Logigan), 8 (Tudor Oprea) si 12 (Marius Petrache), fiind primii 3 sportivi romani din clasament.
Atmosfera a fost una frumoasa am primit multe incurajari de pe margine.

(Cateva poze cu o parte din echipa in echipamentul nou)


(Corturile echipei cu sponsorii)
Am impartit podiumul cu Roberto "Vexy S" :)
Multumesc fotografiilor pentru poze, echipei si celor de pe margine pentru incurajari :D

Un comentariu: