luni, 2 mai 2011

Liman bike race

Am sarbatorit 1 mai muncitoresc "la birou la munca" adica pe bicicleta la concurs.
Liman bike race este un concurs foarte reusit cu o zona frumoasa un traseu solicitant cu o organizare buna, premii consistente si fara taxa de inscriere.
La fel ca si anul trecut am avut probleme cu orientarea, traseul a fost mai bine marcat decat la editia precedenta dar tot nu suficient, adica la intersectii ar fi trebuit ca drumurile gresite sa fie barate,inchise cu o banda.
In timpul competitiei m-am simtit bine eram printre primii concurenti dar noroiul de pe ochelari si marcajule nu foarte vizibile m-a facut sa merg pe alte poteci, m-am intors de fiecare data inapoi pe traseu dar in timpul acesta am fost depasit de alti concurenti astfel am ajuns pe locu 3 la general si locul 2 la categoria de varsta la tura scurta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu